Jak vybrat správné E-shopové řešení?
Jaké jsou možnosti
Při výběru řešení e-shopu se nabízejí různé řešení, každé se svými plusy a mínusy. Prvním je vývoj webu kompletně na míru v kódu.
V dnešní době je podle toto řešení nevhodné pro většinu začínajících podniků. Je to z toho důvodu, že e-shop jako takový je rozsáhlý a komplikovaný systém a pokud má správně fungovat, musíte řešit například:
- Formy plateb = napojení online platební brány, nastavení dobírky, platby převodem aj.
- Formy dopravy = Nastavení napojení na zásilkové společnosti, nastavení ceníku pro jednotlivé druhy doprav, výběr poboček na mapách aj.
- Napojení na porovnávače zboží = Heuréka, Mall, Google nákupy a další služby.
- Marketingová napojení = na PPC kampaně, remarketingové kampaně a další.
- Napojení na účetní systém, automatickou fakturaci, správu skladu, automatický emailing pro objednávky, příznaky zboží (Akce, Sleva,..) a mnoho dalšího..
Jedná se tedy o komplexní systém, který musí „šlapat jako švýcarské hodinky“, aby se Vám dostalo úspěchu v online obchodování.
Vývoj takového systému od nuly, na míru v kódu by se jistě pohyboval v řádech stovek tis. korun a v podstatě by musel neustále pokračovat, jelikož moduly pro napojení na zmíněné dopravce, porovnávače zboží a další se také neustále mění.
(Příkladem takového e-shopu je například Alza)
Proto je pro většinu lidí lepší zvolit systém, který má již všechny tyto funkcionality vyvinuté a na něm vytvořit Váš nový e-shop.
Těmto systémům říkáme „krabicová řešení“ a nabízejí již kompletní e-shopová řešení, většinou na bázi měsíčních tarifů, které jsou naceněné podle obsažených funkcí.
Chci krabicové řešení, jaké mám vybrat?
Současný trh poskytuje mnoho možností, jen některé z nich jsou ovšem vhodné pro český trh. Ptáte se proč? Zahraniční společnosti (jako např. Shopify nebo BigCommerce) poskytují sice velmi dobrou platformu pro tvorbu e-shopu, ale neobsahují některé podstatné moduly pro český trh, jako je např. napojení na českou poštu, PPL, seznam zboží, heuréku a jiné české služby.
Jiné služby jsou zase více či méně omezené pro uzpůsobení webu dle Vašich individuálních potřeb.
Nejlepší volbou je dle našeho názoru v současné době Shoptet. Je to právě díky jeho univerzálnosti a kompatibilitě s českými službami. Shoptet nově poskytuje i možnost přizpůsobení webu v kódu, což poskytuje větší možnosti přizpůsobení a oblibují si ho tak i vývojářské firmy, jako jsme my.
Na Shoptet Vám dokážeme vytvořit e-shop, který bude velmi dobře napojitelný na české služby, jeho obsah pro Vás bude velmi snadno editovatelný, a navíc budete mít jistotu automatických aktualizací a také podpory od Shoptet.
Jeho grafiku a nastavení funkcí dokážeme do výrazné míry upravit Vašim potřebám, tak abyste se vy mohli soustředit především na provoz Vašeho podnikání.
Cena řešení na míru u shoptet se u nás pohybuje kolem 10tis. korun a zahrnuje jak grafické práce pro vyhotovení grafické identity e-shopu, tak nastavení veškerých potřebných funkcionalit a zprovoznění eshopu na vlastní doméně.
*Nezapomeňte ale, že k ceně za zhotovení, ještě musíte počítat s cenou za provoz e-shopu, kterou budete platit společnosti Shoptet za poskytnutý systém. Jejich platný ceník naleznete zde: https://www.shoptet.cz/cenik/